شناسهٔ خبر: 97868 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس راهداری و حمل و نقل جاده ای رامسر خبر داد :

بهسازی و آسفالت محورهای روستايي شهرستان رامسر

مازندران رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رامسر از عمليات بهسازي و آسفالت محورهای روستايي اين شهرستان به طول 2و نیم كيلومتر با صرف اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در ماه های اخیر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (راهداری مازندران) ، محمد گلیج ضمن اعلام اين خبر گفت : راه هاي مواصلاتي يكي از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادي و اجتماعي هر كشور محسوب شده و از اين رو راه هاي روستايي به دليل اتصال روستاها و مناطق روستايي و عشايري به شهرها و مراكز صنعتي مي توانند نقش بسيار مهمي را در جا به جايي محصولات كشاورزي و دامي ايفاء نمايند.

وي تصريح نمود : شهرستان رامسر به دليل شرايط جغرافيايي و جاذبه هاي فراوان گردشگري همواره پذيراي مسافران بي شماري است كه به اين منطقه رفت و آمد كرده و از مواهب طبيعي آن استفاده مي كنند.

وي تصريح نمود : از اين رو محورهاي ارتباطي اين شهرستان در طول سال علي الخصوص ايام تعطيلات پر ترافيك و پر رفت و آمد بوده كه در ميان نيزمحورهاي روستايي و ييلاقي اين منطقه نيز از اين قضيه مستثني نيست.

گلیج در ادامه به محورهای روستایی که در ماه های اخیر عملیات بهسازی و آسفالت در آنها انجام شده اشاره و اظهار داشت : محورهای روستایی لتر ، سلمل _ زرودک ، گلین _ آغوزکتی(چورته - گلین) ، نمکدره و اشكورات _ ليماكش _توساكتي _واچكلايه از جمله محورهای روستایی شهرستان بودند که عملیات بهسازی و آسفالت در آنها با صرف اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به اجرا در آمد.

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رامسر يادآور شد :  از 7844 كيلومتر راه روستايي موجود در مازندران مقدار 250 كيلومتر در شهرستان رامسر واقع شده است.