شناسهٔ خبر: 9799 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مه‌آبادی در دیدار با سرپرست سازمان هواپیمایی مطرح کرد:

احیای صنعت هوانوردی در دوران پساتحریم

محمد خداکرمی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در دیدار با سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری٬ پشتيباني قانوني لازم جهت فراهم شدن امكان خدمت‌رساني بيشتر به مردم و توسعه فرودگاه‌ها متناسب با نيازهاي دوران پساتحريم را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ رحمت‌اله مه‌آبادی با حضور در دفتر رياست سازمان هواپيمايي كشوري، ضمن تبریک انتخاب محمد خداکرمی٬ براي وی در مسئوليت جديد، آرزوي توفيق کرد.

رئيس هيات مديره شركت فرودگاه‌های کشور در اين دیدار ضمن اشاره به تأثيرات شرايط پسا تحريم بر صنعت حمل‌ونقل و توريسم و احتمال رشد قابل توجه ترافيك هوايي مسافر و بار هوايي، پاسخگويي مناسب كشور به افزايش تقاضا و همچنين استفاده حداكثري از فرصت‌هاي فراروي صنعت براي افزايش هرچه بيشتر سهم كشور از بازارهاي ناوبري و فرودگاهي منطقه‌یي را مورد توجه قرار داد و آن را در گروی توسعه سريع زيربناها و نوسازي و تأمين تجهيزات فرودگاهي و كمك ناوبري عنوان کرد.

وي همچنين با اشاره به موانع متعدد موجود در مسير دستيابي به اين هدف از جمله محدوديت شديد منابع مالي، خواستار حمايت سازمان هواپیمایی جهت استفاده مناسب صنعت و شركت از فرصت زماني تدوين احكام لايحه برنامه ششم توسعه در دولت شد و اظهار اميدواري کرد؛ با ايجاد ظرفيت‌هاي قانوني لازم، زمينه توسعه همه جانبه صنعت هوانوردي در كشور بيش از پيش فراهم شود.  

در اين دیدار خداکرمی سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری نيز ضمن تاييد ضرورت متناسب‌سازي ظرفيت‌هاي كشور با تقاضاهاي جديد دوران پساتحريم و توسعه خدمت‌رساني به مردم در ابعاد كمي و كيفي، حمايت همه جانبه سازمان از رونق بازار حمل و نقل هوايي و توسعه ارائه خدمات امن، ايمن، كارآمد و اقتصادي را جزء وظايف ذاتي سازمان برشمرد.

وی٬ تلاش لازم سازمان جهت حمايت قانوني لازم از توسعه صنعت هوانوردي در فرايند تدوين لايحه برنامه ششم توسعه را مورد تأكيد قرار داد.

نظر شما