شناسهٔ خبر: 98064 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور كاركنان راه و شهرسازي خراسان رضوي؛

گلباران مزار شهدای گمنام جبل النور به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

IMG_1655.JPG كاركنان اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي در دومين روز از هفته دفاع مقدس با گلباران مزار شهدای گمنام جبل النور، با آرمان هاي شهداي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجديد پيمان كردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي (خراسان رضوی)، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام جبل النور با حضور معاونين، بسيجيان و جمعی از کارکنان این اداره کل برگزار گردید.   

حجت ابراهيم نيا فرمانده پايگاه مقاومت بسيج رهپويان ولايت اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي در اين مراسم گفت: راه شهیدان همواره ادامه دارد و مردم ایران قدردان فداکاری شهدا و ایثارگران هستند.   

وي با اشاره به اینکه اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است، بیان کرد:‌ برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا هم تجدید بیعت با شهدای گرانقدری است که جان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند.   

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهدا با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می‌کند؛ امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشده و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.  

در ادامه حضار ضمن زیارت، قرائت فاتحه و غبار روبی مزار شهدای گمنام با آرمان های شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.