شناسهٔ خبر: 98164 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی:

علی لندی برگ جدیدی در کتاب پهلوانان و بزرگ‌مردان این مرز و بوم ثبت کرد / ایران سربلند همچون زمان دفاع مقدس، جوانان و نوجوانان بزرگی دارد

دیدار جمعی از امرای ارتش با وزیر راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در پیامی رشادت و شهادت نوجوان ایذه‌ای برای نجات جان دو بانو را ستود و تاکید کرد: ایران سربلند همچون زمان دفاع مقدس، جوانان و نوجوانان بزرگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در پیامی تاکید کرد: ‏حرکت شجاعانه علی لندی و نائل شدن به مقام شهادت این نوجوان غیور، بار دیگر به ما نشان داد که ایران سربلند همچون زمان دفاع مقدس، جوانان و نوجوانان بزرگی دارد که دنیا فقط در فیلم‌های هالیودی به خود دیده است. به احترام ‎شهید علی لندی تمام قد ایستاده و سرتعظیم فرود می‌آورم.

گفتنی است، علی لندی، دانش‌آموز ۱۵ ساله ایذه‌ای جان خود را فدای نجات دو بانو کرد تا برگ جدیدی در کتاب پهلوانان و بزرگ‌مردان این مرز و بوم ثبت شود. مقامات کشور در اطلاعیه‌های مختلف ضمن ابراز همدردی با خانواده این نوجوان، از فداکاری وی تقدیر کردند. علاوه بر پیام تسلیت رییس‌جمهور،  در تماسی از دفتر رهبر انقلاب با خانواده علی لندی، مراتب تسلیت ایشان ابلاغ و با این خانواده داغدیده همدردی شد.