شناسهٔ خبر: 98195 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد:

برگزاری تمام الکترونیکی و غیرحضوری انتخابات هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی کرمانشاه

مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه از برگزاری انتخابات هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان به شکل الکترونیکی خبر داد.

مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از برگزاری نهمین دوره انتخابات هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به شکل الکترونیکی خبر داد. 

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه با اشاره به اینکه انتخابات از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز چهارم مهر در استان آغاز شده است از ادامه این انتخابات تا ساعت ۴ عصر خبر داد و تاکید کرد که با توجه به استقبال مهندسان از شیوه برگزاری انتخابات، امکان تمدید مهلت زمان ثبت‌نام وجود دارد.

شریفی میزان دقت و صحت انتخابات را به شیوه الکترونیکی، کامل برشمرد و در شرایط کرونایی برگزاری انتخابات را به این نحوه مناسب ارزیابی کرد.

وی از رشد میزان مشارکت در انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان خبر داد و افزود: تعداد افراد واجد شرایط این دوره از انتخابات در استان کرمانشاه ۱۲ هزار و ۹۹۰ است که ۱۳ نفر به عنوان اعضای اصلی هیات‌مدیره انتخاب می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه با یادآوری این مطلب که در مجموع ۱۳ هزار و ۷۴۹ نفر عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه هستند، گفت: هیات‌اجرایی و هیات‌نظارت در اداره کل راه و شهرسازی استان مستقر هستند و هماهنگی کاملی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارت برقرار شده است.

وی توضیح داد: در این دوره از انتخابات هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان، وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد تا برگزاری انتخابات با رعایت کلیه موارد قانونی باشد که تلاش تمامی ادارات کل راه و شهرسازی و از جمله استان کرمانشاه بر رعایت قوانین بوده است.

وی گفت: در دوره قبلی درصد مشارکت ۱۵/۴۸ درصد بوده است . این دوره درصد مشارکت ۳۱/۵۹ درصد بوده است یعنی ۱۰۴ درصد نسبت به دوره قبل اعضای نظام مهندسی این استان مشارکت بیشتری داشته اند.