شناسهٔ خبر: 98223 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقرار شرکت های حمل و نقل مسافر در پایانه مرزی شلمچه

ستاد اربعین خرمشهر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از اتخاذ تمهیدات ویژه به منظور استقرار شرکت های حمل و نقل مسافر در پایانه مرزی شلمچه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)،  فواد غزیعلی در جلسه ستاد اربعین شهرستان خرمشهر که با حضور معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: شرکت های حمل و نقل مسافر در پایانه مستقر شده اند و مکاتبه های لازم برای اعزام اتوبوس از استان های همجوار انجام شده است.

وی افزود: تا بعد از ظهر امروز دوشنبه تعداد ۵٠ دستگاه اتوبوس به منظور جابجایی زائران حسینی به سایر استان ها در پایانه مستقر می شوند.

همچنین در این جلسه معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تنها متعهد به تامین اتوبوس ها برون استانی است که تا امروز بعد از ظهر باید حداقل ۵٠ دستگاه  اتوبوس در پایانه شلمچه مستقر شوند.

ولی الله حیاتی افزود: اتوبوس ها برای استقرار در پایانه باید مسیر جاده امام رضا (ع) - بارانداز را طی کرده و به سمت جاده ترانزیتی حرکت کنند تا با ترافیک مواجه نشوند.

وی گفت: دفاتر شرکت های مسافربری باید در پایانه مستقر شوند و نظارت کافی بر فروش بلیط بر مبنای ستاد مرکزی اربعين صورت پذیرد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان تأکید کرد: روزانه باید ۶ تانکر آب در اختیار پایانه مرزی شلمچه قرار گیرد.

حیاتی اظهار کرد: طبق هماهنگی های به عمل آمده با سردار شاهوارپور  فرمانده قرارگاه اربعین سپاه در خوزستان، مقرر شد که ١٠٠ دستگاه اتوبوس برای سفرهای درون استانی در پایانه مستقر شوند.