شناسهٔ خبر: 98253 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:‌

اخذ مجوز احداث پانزده هزار واحد مسکونی برای کارکنان شرکت های صنعتی و معدنی سیرجان و بردسیر

مهندس حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: در راستای قانون جهش تولید مسکن و دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در استفاده از ظرفیت شرکت های صنعتی و معدنی بزرگ در استان کرمان وکمک به رفع مشکل تامین مسکن جوانان و کاهش هزینه های ساخت و ساز اقداماتی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ جلسه ای با حضور فرمانداران و معاونین فرمانداری شهرستانهای بافت،سیرجان،شهربابک و رفسنجان و مدیران شرکت های گل و گهر ،گهر زمین ،مس  وفولادی تشکیل شد. 
حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان؛ در مورد تامین زمین جهت ساخت مسکن گفتند با توجه به کمبود زمین مسکونی در شهرستان های استان از طریق مشاوران  ذي صلاح جهت الحاق محدوده اقدامات لازم را انجام داده ایم و امیدواریم که هرچه زودتر به نتیجه برسد تا بتوانیم برای پروژه های مسکن جهش تولید در اختیار سازندگان قرار دهیم.

در ادامه حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی که در این جلسه حضور داشت بیان کرد تامین مسکن مردم دغدغه مجلس و دولت است.  
و گفت؛ با تصویب قانون جهش تولید مسکن توسط مجلس و ابلاغ آن توسط رییس جمهور به دولت و مذاکرات صورت گرفته با وزیر محترم راه و شهرسازی مجوز احداث ۱۵ هزار واحد مسکن در شهرهای سیرجان وبردسیر اخذ گردیده است که در اسرع وقت با مساعدت مدیران راه و شهرسازی استان به دنبال عقد تفاهم نامه با شرکت های صنعتی و معدنی گل و گهر ، گهر زمین و شرکت های فولادی سیرجان و بردسیر هستیم .
وی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی و دولت دغدغه تامین مسکن مردم را دارند عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون جهش تولید مسکن در ابتدای سال جاری و همچنین ابلاغ ریاست جمهوری به وزارت راه و شهرسازی در عمل تامین مسکن برای مردم کشور را در دستور کار خود قرار داده است.