شناسهٔ خبر: 98256 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی مطرح شد؛

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم تعریض و بهسازی محور ارومیه-جارچیلو و شهرک صنعتی

ریحان آباد مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از شروع عملیات تعریض و بهسازی محور ارومیه_جارچیلو حدفاصل شهرک صنعتی تا سه‌راهی قهرمانلو بازدید کرد و پیش‌بینی می‌شود عملیات زیرسازی این محور پرتردد قبل از پایان فصل کاری به اتمام برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه لو گفت: پروژه بهسازی و تعریض محور ارومیه-جارچیلو و شهرک صنعتی به طول ٢٣ کیلومتر با هدف ارتقای راه فرعی به راه اصلی اجرا می‌شود. سال گذشته، قطعه اول و دوم این محور  تکمیل شد.

وی ادامه داد: محور اروميه به ريحان آباد-جارچیلو، حلقه اتصال واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی با بازار مصرف محسوب می‌شود كه حمل‌ونقل تولیدات این واحدها از طریق اتمام عمليات تعريض اين محور به سهولت انجام می‌شود. همچنین مسیر ارتباط ایمن و استاندارد واحدهای تولیدی و صنعتی با آزادراه ارومیه-تبریز فراهم می‌شود.

رفت و آمد ساکنان منطقه با تكميل عمليات راهسازی در محور اروميه - ريحان آباد تسهیل می‌یابد. در ضمن، این راه  جایگزین جاده چی‌چیست و دسترسی به شهر جدید گلمان به شمار می‌رود. علاوه بر این، قطعه چهارم محور در محدوده انبارهای نفتی تا تقاطع غیرهمسطح آزاد ارومیه به تبریز باقی‌مانده که رایزینی شده با همکاری صنایع تعریض و بهسازی این قسمت‌ نیز اجرایی شود.