شناسهٔ خبر: 98281 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس؛

عصر شعر با عنوان (خاطرات ترک خورده) در زنجان برگزار می شود

راه و شهرسازی استان زنجان.jpg رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی زنجان گفت:همزمان با هفته دفاع مقدس عصر شعر با عنوان (خاطرات ترک خورده) به همت اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی برگزار می شود.

امیر رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، از برگزاری عصر شعر با عنوان (خاطرات ترک خورده) همزمان با ایام الله دفاع مقدس در استان زنجان خبر داد و گفت: این برنامه به مناسب گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تکریم ۳۵۳۵ شهید استان با همت اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان و با همکاری انجمن ادبی صراط استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه هفتم مهرماه سال جاری ساعت ۱۶ عصر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این برنامه علی داودی استاد دانشگاه و معاون بخش شعر حوزه هنری کشور و میلاد عرفان پور استاد دانشگاه و معاون بخش موسیقی حوزه هنری کشور حضور دارند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: این برنامه در بستر فضای مجازی به آدرس الکترونیکی https://www.skyroom.online/ch/zanjanpl/mahfel-adabi-roozbeh-zanjan برگزار خواهد شد.

رسولی متذکر شد: همچنین در این برنامه حاج حسین محمدی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان به بیان خاطرات از آن دوران پرداخته و تعدادی از شاعران مطرح در حوزه دفاع مقدس نیز شعر خوانی خواهند داشت.