شناسهٔ خبر: 98302 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای تسهیل در جابجایی زائرین اربعین صورت پذیرفت

اعزام ناوگان مسافری استان مرکزی به پایانه مرزی مهران و شلمچه

مرکزی به شلمچه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بمنظور تسریع و تسهیل در جابجایی زائرین اربعین از اعزام ناوگان حمل و نقل مسافری این استان به پایانه های مرزی مهران و شلمچه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(استان مرکزی)، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با توجه به برنامه‌ها و تدابیر اندیشیده شده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای مدیریت سفر اربعین، ۶۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائرین کربلای معلی به پایانه های مرزی مهران و شلمچه اعزام شده است.

وی تصریح کرد: ۳۰ دستگاه اتوبوس به پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران و ۳۰ دستگاه دیگر به پایانه مرزی شلمچه اعزام شده است تا بر اساس اولویت‌های ستاد اربعین، جابجایی زائرین به اقصی نقاط کشور در سریعترین زمان ممکن حاصل شود.

جهانی افزود: برای ارائه خدمات مطلوب و نظارت بر فعالیت ناوگان اعزامی از سوی استان مرکزی گروهی از کارکنان این اداره کل در قالب تیم اجرایی به سرپرستی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه تأکید فراوانی بر رعایت پروتکلهای بهداشتی به شرکتهای مسافربری و رانندگان شده، از مسافرین درخواست کرد برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیش از پیش اهتمام بورزند تا سفری سلامت به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی یادآور شد: برای ارائه خدمات مطلوب تر به مسافرین، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی فعال در محورهای مواصلاتی استان مورد بازدید و نظارت مستمر اکیپ‌های این اداره کل قرار گرفته‌اند تا آنگونه که شایسته زائرین است ارائه خدمات بنحو احسن صورت پذیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی و ارایه هرگونه انتقاد و پیشنهاد می‌توانند با مرکز مدیریت اطلاعات راهها به شماره ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها: