شناسهٔ خبر: 98308 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان خبر داد:

اعزام ناوگان حمل ونقل مسافر کردستان جهت بازگشت زائران اربعین حسینی(ع)

مرکزی به شلمچه مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کردستان از اعزام ۱۵ دستگاه ناوگان حمل ونقل مسافر استان کردستان به مرز مهران به منظور تسهیل در بازگشت زائران اربعین حسینی (ع)، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی ( کردستان) محمد راشد مدرس گرجی از برگزاری جلسات منظم با انجمنهای صنفی و شرکتهای حمل ونقل مسافر و رانندگان سطح استان خبر داد و گفت: این اداره کل نسبت به اعزام ۱۵ دستگاه اتوبوس ملکی و تحت پوشش شرکت های حمل ونقل مسافر استان به پایانه شهید سلیمانی مهران اقدام کرده است. 

وی با اشاره به آماده باش ۲۰ دستگاه اتوبوس دیگر در استان گفت: در صورت لزوم این تعداد اتوبوس به مرز مهران اعزام خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان با اشاره به آماده باش معاونت حمل ونقل این اداره کل، بویژه اداره حمل ونقل مسافر تا اتمام بازگشت زائرین به کشور و شهرهای محل سکونت افزود: کردستان از معدود استان هایی است جهت ارائه خدمات بهتر به زائرین و انجام هماهنگی های لازم، از چند روز گذشته نسبت به اعزام تیمی از همکاران اداره کل به پایانه شهید سلیمانی مهران اقدام کرد.

وی افزود: سرپرست این تیم با همکاران مستقر در اداره کل، انجمن های صنفی و شرکت های حمل ونقل سطح استان بصورت مستمر در ارتباط است. همچنین جهت اطلاع از آخرین وضع موجود، معاونت حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای  استان، هماهنگی و ارتباط مداوم با دفتر حمل ونقل مسافر ستاد مرکزی و اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان ایلام را در دستور کار خود قرار داده است.

برچسب‌ها: