شناسهٔ خبر: 98314 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

پنجمین جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان گلستان در سالجای برگزار شد

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از برگزاری پنجمین جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، (گلستان)، پنجمین جلسه کارگروه امور زیر بنایی استان، با حضور همدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و  محبوبی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر اعضاء در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی  امورعمرانی  استانداری گلستان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با بیان اینکه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان به‌صورت منظم در این استان تشکیل می شود بیان داشت:  در این جلسه موارد ارسالی به دبیر خانه کار گروه شامل تعیین کاربری واحدهای صنعتی، خدمات رفاهی گردشگری، و تولیدی و تغییر کاربری در داخل حریم و خارج از حریم شهرهای استان  مورد بررسی قرار گرفت.

وی تعداد موارد مطرح شده در این جلسه  را نزدیک به  ۵۰ مورد عنوان کرد و افزود: با اجرای طرح های مصوب در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست گلستان  زمینه افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان فراهم می شود.

گفتنی است بررسی  درخواست احداث بنای واحدهای تولیدی پرواربندی، دامداری و احداث بنا  واحدهای  صنعتی نظیر خدمات ساخت و دکوراسیون چوبی و شرکت فنی تخصصی مکانیزاسیون کشاورزی  و احداث کارگاه محصولات بتنی غیر مسلح و برش و خمکاری  و احداث مراکز تفریحی و گردشگری  از جمله موارد مطرح شده در کارگروه بود.