شناسهٔ خبر: 98321 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

پیش بینی ۹۳ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های جاده ای باشت

باشت مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:۹۳ میلیارد ریال برای تکمیل جاده کوه دهک در باشت اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( کهگیلویه و بویراحمد)؛محمد نصیری راد اظهار داشت:از این میزان۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه راه ارتباطی بوسنگان به میلتم،۱۶ میلیارد ریال به جاده لار،شاه بهرام،۱۴میلیارد ریال جهت تکمیل پل ارتباطی نیمدور،۱۳میلیارد ریال به راه ارتباطی پیچاب و ۱۰میلیارد ریال به منظور ساخت جاده کوه دهک در باشت اختصاص یافته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:پل نیمدور با۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، جاده ملیتم ۴۰ درصد،پیچاب ۳۰درصد و جاده شاه بهرام نیز با۳۰درصد پیشرفت فیزیکی از جمله طرح های مهم در حال اجرای زیرساخت های جاده ای این شهرستان است.

وی تاکید کرد: جاده ارتباطی میلتم با توجه به وجود تعداد زیادی روستا در این مسیر از طرح های مهمی است که تلاش می شود تا هرچه زودتر بهره برداری شود.

نصیری راد تاکید کرد: پل اصلی این طرح احداث شده و بخشی از جاده نیز ساخته شده و تنها ۶ کیلومتر این طرح باقی مانده است.

وی بیان کرد: پل ارتباطی نیمدور دیگر طرح مهم حوزه حمل و نقل شهرستان باشت است که به دلیل خروج یکی از روستاهای این شهرستان از بن بست ارتباطی دارای اهمیت زیادی است.