شناسهٔ خبر: 98343 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل مسافر استان برای بازگشت زائرین عتبات عالیات

مهندس اسداله جلال زاده.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافر این استان جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی (ع) در بازگشت از عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)اسداله جلال زاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اعلام اين خبر که ناوگان حمل و نقل مسافری استان آماده ارائه خدمات به زائرین عتبات عالیات ورودی به کشور از طریق مرزهای زمینی می باشند گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زائرین به مرکز و شهرستانهای استان اتخاذ گردیده و زائرین در بازگشت از عتبات عالیات مشکلی نخواهند داشت.

 جلال زاده ادامه داد: به منظور ساماندهی و تسهیل در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی (ع) نماینده انجمن صنفی شرکتهای مسافری استان در محل پایانه مرزی شهید سلیمانی استان ایلام (مرز مهران) مستقر و پاسخگوی تقاضای زائرین است.

وی بیان کرد: به تعداد مورد نیاز ناوگان استان در مرز مهران مستقر بوده و در صورت تقاضا و نیاز به ناوگان بیشتر ، نسبت به اعزام ناوگان از مرکز و شهرستانهای استان به مرز مهران اقدام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از خانواده های زائرین محترمی که بصورت گروهی به عتبات عالیات اعزام شده اند درخواست نمود ضمن اطلاع رسانی به زائرین اعزامی ، پیگیری های لازم جهت تأمین ناوگان را از طریق نماینده تشکل صنفی استان مستقر در پایانه مرزی شهید سلیمانی (مرز مهران) انجام دهند.

جلال زاده در پایان متذکر شد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین سامانه های پاسخگویی 141 و 300056141 آماده دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات می باشد.