شناسهٔ خبر: 98394 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

جابجایی میانگین روزانه ۱۰۰ نفر زائرین اربعین حسینی (ع) توسط ناوگان اتوبوسی استان چهارمحال و بختیاری

جابجایی زائرین اربعین حسینی (ع) توسط ناوگان اتوبوسی استان چهارمحال و بختیاری جابجایی زائرین اربعین از مرزهای شلمچه، مهران و چذابه در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری گفت:  با توجه به اعلام ستاد مرکزی اربعین مبنی بر باز بودن مرزهای زمینی برای بازگشت زائرین اربعین حسینی(ع)، تمهیدات لازم برای جابه جایی این مسافران در بازگشت از مرزهای شلمچه، چذابه و مهران اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: اتوبوس‌های استان چهارمحال وبختیاری مستقر در مرز مهران و شلمچه و چذابه به صورت میانگین روزانه ۱۰۰ زائر را جا به جا می‌کنند.

مالکی اضافه کرد: درصورت نیاز، استان چهارمحال وبختیاری آمادگی دارد ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی خود را برای سرعت بخشی در روند جا به جایی زائرین افزایش دهد.

وی یادآور شد: اولویت جابه جایی اتوبوس‌های استان با زائرین چهارمحال وبختیاری است و در صورت نبود زائر چهارمحال وبختیاری، جا به جایی سایر زائرین به دیگر مناطق کشور انجام می‌شود.  

مالکی  تاکید کرد: کرایه جابه جایی زائرین از مرزهای زمینی خوزستان طبق نرخ اعلام شده از سوی ستاد اربعین حسینی گرفته می‌شود.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری در پایان برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی زائرین در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

برچسب‌ها: