شناسهٔ خبر: 98397 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای بسیج پایگاه شهید کلانتری تاکید شد: 

لزوم حضور آگاهانه بسیجیان در فضای مجازی و مقابله با تهدیدات

جلسه پایگاه بسیج مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در جلسه شورای بسیج پایگاه شهید کلانتری این اداره کل بر لزوم حضور آگاهانه بسیجیان در فضای مجازی و مقابله با تهدیدات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  ارسلان شکری مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی و فرمانده پایگاه شهید کلانتری این اداره کل در جلسه شورای بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه باید بسیجیان در فضای مجازی حضور پرشور داشته و درخصوص  عملکرد، خدمات ، اقدامات و اهداف بسیج روشن سازی کنند و مانع از تهاجم فرهنگی شوند، گفت : بسیج بعنوان نمونه و اسوه همیشه برای مقاومت و دفاع در خط مقدم قرار داشته است وجانفشانی های بسیج همواره تاریخ ساز بوده است.

وی افزود: بسیج، بر اساس ارزش های انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی شکل گرفته و رمز موفقیت آن این است که از اعتقاد میلیون ها انسان برخاسته است

شکری گفت: زمانی که افراد مسیر زندگی و هدف خود را با تفکر بسیج هماهنگ و هم سو می بینند، به بسیج گرایش می یابند چرا که ایمان، اخلاص، ایثار و شجاعت، ویژگی های بسیجی اند که در دامن فرهنگ اصیل اسلامی رشد کرده اند.

فرمانده پایگاه شهید کلانتری ادامه داد: فضای مجازی و حجم معادله اطلاعات امروزه به اندازه ای است که تمام اخبار و اطلاعات به گوش همگان می رساند پس باید بسیجیان نیز در عصر حاضر در فضای مجازی حضور پرشور داشته و از عملکرد، خدمات ، اقدامات و اهداف بسیج روشن سازی کنند و مانع از تهاجم فرهنگی شوند.

این مقام مسئول اشاره کرد به مناسبت هفته دفاع مقدس چندین پروژه عمرانی و خدمت رسانی همچون  بهسازی و آسفالت محور رزگاری - اندیزه ( قطعه دوم )  شهرستان پیرانشهر، بهسازی و آسفالت محور کوکه - چهاردیوار شهرستان بوکان ، روکش آسفالت در محور سردشت - مهاباد به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول اذعان داشت: در هفته دفاع مقدس همچنین چاپ کتاب "راهی به رهایی" ( نگاهی به نقش اداره کل راه و ترابری آذربایجان غربی در دفاع مقدس به روایت اسناد / جلد اول ) بعنوان برگزیده کشوری کتب اسنادی در سال ۱۴۰۰ انجام گرفت.