شناسهٔ خبر: 98410 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

قدردان تلاش پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی هستیم

خبر راه و شهرسازی اردبیل - مدیرکل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : ما قدردان تلاش پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی هستیم که به رغم تخصیص کم اعتبارات با سرعت پروژه‌ها را اجرایی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم راهسازی ، محور ارتباطی و شریانی سه راهی صحرا تا رضی و اتصال به گرمی و بیله‌سوار است که با سرعت مناسب در حال انجام است.

وی طول مسیر سه راهی صحرا تا رضی را بیش از ۱۱ کیلومتر اعلام کرد و گفت: شرکت‌های پیمانکاری در حوزه زیرسازی و آسفالت کار را در این مسیر با سرعت به پیش می‌برند و امیدواریم ۱۱ کیلومتر این مسیر در نیمه اول سال آینده به شکل کامل و با آسفالت مطلوب و مناسب به زیر بار ترافیک برود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مبلغ قرارداد پیمانکار عملیات زیرسازی را ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: البته با تعدیل و در نظر گرفتن سایر شاخص‌ها این رقم به ۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

حیدری تصریح کرد: پیمانکار زیرسازی بیش از ۲۰ میلیارد تومان از اداره کل راه و شهرسازی طلب دارد اما مصمم است تا عملیات زیرسازی را در این مسیر ارتباطی مهم به سرانجام برساند.

وی به آغاز عملیات آسفالت‌ریزی در بخشی از مسیر ترددی سه راهی صحرا تا رضی اشاره کرد و ادامه داد: با پیمانکار حوزه آسفالت‌ریزی نیز به ارزش ۴۰ میلیارد تومان قرارداد بسته شده و با وجود پرداخت کم منابع اولیه، کار با سرعت در حال انجام است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما قدردان تلاش پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی هستیم که به رغم تخصیص کم اعتبارات با سرعت پروژه‌ها را اجرایی می‌کنند تا زمینه تردد ایمن هموطنان در این مسیرهای ارتباطی فراهم آید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه منابع مورد نیاز این پروژه از دو محل تامین می شود ، اضافه کرد : از ردیف خود پروژه در بودجه سالانه ۳۰ میلیارد تومان و ۵۰ میلیارد تومان نیز از طریق توازن برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد : با پیگیری استاندار اردبیل ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، نمایندگان استان در مجلس و اداره کل راه و شهرسازی استان در تلاش هستیم تا منابع مورد نیاز را از محل بودجه و توازن دریافت کرده و مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنیم.