شناسهٔ خبر: 98486 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک خبر داد:

اجرای عملیات ارتقای ایمنی در محورهای مواصلاتی بخش دیهوک

مهدی کیانپور.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک از اجرای عملیات ارتقای ایمنی در محورهای مواصلاتی این بخش جهت بالا بردن ایمنی جاده های حوزه استحفاظی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( خراسان جنوبی) رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک با بیان اینکه تلاش مجموعه راهداران این اداره بالا بردن ایمنی جاده های حوزه استحفاظی است، گفت: در همین راستا برنامه هایی از جمله کاهش و اصلاح شیب شیروانی راه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
مهدی کیانپور ادامه داد:محورهای مواصلاتی این بخش از تردد نسبتا بالایی برخوردار است و همچنین با توجه به کویری بودن منطقه ، ایمن سازی جاده ها امری ضروری است.
وی افزود: یکی از اقدامات موثر در بالا بردن ایمنی جاده های این بخش کاهش و اصلاح شیب‌ شیروانی محورهای حوزه استحفاظی این اداره به ویژه محورهای شریانی است که این مهم در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک قرار گرفته است.
کیانپور بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده طی دو ماه گذشته در محور دیهوک - راور اکیپ اصلاح و کاهش شیب شیروانی با اولویت نقاط پرحادثه به صورت امانی فعال شده‌ است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک، یادآور شد: با هدف افزایش اصلاح شیب شیروانی راه ها و بهبود این شاخص در شبکه جاده‌ای  این بخش و  به منظور بهینه سازی عملیات اجرایی، نقاطی از شبکه جاده ای که بر اساس تحلیل تصادفات سال‌های گذشته دارای بالاترین آمار واژگونی‌ها بوده و در سیل ابتدای سال جاری دچار تخریب شده بود با همکاری پلیس راه دیهوک شناسایی و در اولویت برنامه اصلاح شیب شیروانی قرار گرفته است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور کاهش صدمات تصادفات و انحراف از محور که به دلیل عدم توجه راننده رخ می دهد، شیب های شیروانی محور ترانزیتی دیهوک – راور اصلاح می شود.