شناسهٔ خبر: 98508 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان اردبیل:

جلوگیری از ۳۴۱ مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان اردبیل

قلع و قمع.jpg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۳۴۱ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز در استان شناسائی، توقف و قلع و قمع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، علی صبحی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی گفت: از این میزان ۱۴۴ مورد ساخت و سازغیرمجاز شناسائی، به ۱۵۹ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۳۸ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در ۴ ماه گذشته قلع و قمع شده است.

وی با قدردانی از حمایت های دستگاه قضائی استان، حفاظت و صیانت از راه و حریم آن خط قرمز راهداری دانست و بر برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: در ۶ ماه گذشته ۳۱۸ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه توسط گشت های راهداری شناسائی، برخورد و قلع و قمع شد.

صبحی با اشاره به اقدامات مستمر راهداران در نگهداری از راههای استان اردبیل خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۴ هزارو ۳۵۰ کیلومتر حریم راه تسطیح، ۲۸ هزارمترمکعب ریزش برداری ،تعمیر تنقیه و لایروبی ۸۵۰ دستگاه پل و ابنیه فنی، ۸۰ هزار مترمربع لکه گیری و رفع چاله محورها و هم چنین ۲۰۵ هزار مترمکعب خاک برداری و اصلاح پیچ ها انجام شده است.