شناسهٔ خبر: 98544 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مهاباد خبر داد:  

نصب ۲۳۳ عدد تابلو و علائم در محورهای مواصلاتی شهرستان مهاباد 

ایمن سازی جاده مهاباد رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مهاباد گفت : در نیمه نخست امسال ۲۳۳ عدد تابلو و علائم در محورهای مواصلاتی شهرستان مهاباد نصب گردید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مهاباد با تشریح اقدامات و عملکرد این اداره در نیمه نخست سال جاری گفت : در این مدت ۲۳۵ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم ، ۲۸۵ کیلومتر تسطیح ،رگلاژ و ترمیم شانه ها و ۲ کیلومتر ترانشه برداری در محورهای مواصلاتی شهرستان مهاباد انجام گرفت.

وی افزود : در شش ماه گذشته از سالجاری همچنین نصب ۴۱ عدد گاردریل و ۲۷۷ عدد جمع آوری و تعمیر گاردریل ، ۱۱ مورد ایجاد سرعت گیر ، ۳۹ کیلومتر خط کشی و ۹۰ عدد تعمیر و نصب چراغ های هشدار چشمک زن و نصب ۲۳۳ عدد تابلو و علائم از اقداماتی بود که برای ایمن سازی محورهای شهرستان مهاباد انجام شد.

خادمی به روکش آسفالت محور مهاباد - سردشت به طول ۱.۸۵ کیلومتر در شش ماهه اول سال جاری  اشاره و اظهار کرد : بالغ بر ۲۷۵ کیلومتر پاکسازی شانه ها و حریم ، افزون بر ۱۷۵ کیلومتر عملیات شانه سازی ، تعریض شانه و اصلاح افتادگی های شانه و حاشیه راهها و تنقیه ۲۶ دستگاه پل از دیگر اقدامات این اداره تا پایان شهریور ماه سال جاری بود.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین  ۱۲۸ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه ، ۴ مورد اجرای احکام قضایی در مورد متجاوزین به حریم راه ، ۱۰۰۰ متر مربع لکه گیری آسفالت در راههای روستایی ، ۲۱۴ کیلومتر تیغ زنی و تسطیح و رگلاژ راههای روستایی ، ۱۱۲ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی و نیز ۲۰۰۰۰ متر مربع شن ریزی توسط اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان مهاباد انجام شد.

خادمی تاکید کرد : بازدید مستمر و دوره ای از ناوگان مسافری و باری جهت رعایت قوانین و مقررات و پیگیری  اجرای پروتکل های بهداشتی با همکاری پلیس راه جزو اقدامات  اصلی و مهم این اداره در طول شش ماهه اول سال جاری بوده است.