شناسهٔ خبر: 98560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری استان خبر داد:

حمل ۴۱۰ هزارتن کالای اساسی به استان اردبیل

وحید میرمحمدی.jpg رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از حمل ۴۱۰ هزارتن کالای اساسی توسط شرکت های حمل و نقل و ناوگان ملکی راهداری در ۶ ماه گذشته به استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)،وحید میرمحمدی در بازدید از شهرک حمل ونقل اردبیل گفت: انجمن های صنفی رانندگان و شرکت ها موظف شده اند برای هر کامیونی که از بندرامام نهاده دامی و کالای اساسی به استان حمل نماید در سالن اعلام بار یک مرتبه بدون نوبت بار ارائه کنند.
وی برنج، جو،گندم،نهاده های دامی ،ذرت و شکر را مهمترین کالاهای اساسی حمل شده عنوان کرد و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل است. 
میرمحمدی خاطرنشان کرد: توزیع کالاها توسط امور پشتیبانی دام و سایر دستگاههای مربوطه بدون هیچ مشکلی در سطح استان انجام می شود. 
رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش قدردانی کرد و افزود: صدور بارنامه برای کلیه شرکت های حمل ونقل استان از مبدا بندرامام به مقصد استان اردبیل برای کالاهای اساسی، سویا، ذرت و جو فراهم شده است.
وی تصریح کرد: در راستای ترغیب رانندگان عزیز جهت اعزام به بندر امام خمینی(ره)، طبق هماهنگی های به عمل آمده با انجمن شرکت های حمل و نقل اگر راننده ای به مقصد خوزستان بار حمل نموده و از بندر امام به مقصد استان اردبیل کالای اساسی حمل نماید با ارائه بارنامه رفت و برگشت می تواند ۱۰درصد کمیسیون دریافتی شرکت از بابت رفت را بازپس گیرد.
رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به صدور بیش از ۱۸۵ هزاربرگ بارنامه در ۶ ماه گذشته افزود: با تلاش فعالان حمل و نقل و رانندگان خستگی ناپذیر در مدت یاد شده ۲ میلیون تن کالا نیز در استان جابجا شده است.
میرمحمدی بیشترین جابجایی کالای استان را مربوط به  شهرستانهای اردبیل ، پارس آباد،نمین و بیله سوار دانست و گفت: ۸۷ شرکت حمل ونقل کالا در سطح استان فعالیت  می کند.
وی ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی به شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر را خاطرنشان کرد و یادآور شد: نظارت ویژه ای بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان های عمومی و عملکرد آنان درحال انجام است و با متخلفان در کمیسیون های مربوطه برخورد می شود.