شناسهٔ خبر: 98564 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۱۲۰ هزار مترمربع لکه گیری هندسی در شهرستان سربیشه

روکش - خراسان جنوبی ر-2.jpg رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سربیشه از اجرای ۱۲۰ هزار مترمربع لکه گیری هندسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، سعید سارانی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سربیشه گفت: این طرح درقالب راهداری، نگهداری راه ها، ضرورت بهسازی و لکه گیری سطوح آسفالتی به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: جهت اجرای طرح لکه گیری هندسی آسفالت در محور اصلی شهرستان که در کریدور اصلی جنوب به شرق کشور می باشد، افزون بر۱۲۰۰۰۰۰متر مربع آسفالت گرم استفاده شده است.

سارانی در ادامه به ضرورت عملیات لکه گیری آسفالت جهت ایمنی و سطح سرویس مناسب جهت کاربران جاده ای نزولات جوی، عمر بالای سطح رویه جاده ها که موجب تخریب و ایجاد چاله در سطوح جاده‌ای  می‌ شود، لکه گیری در کوتاهترین زمان ممکن میتواند ضمن جلوگیری از گستره تخریب، تسهیل ترافیک را درپی و از حوادث مترتب برآن بکاهد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سربیشه عنوان کرد: با توجه به سال ها تجربه و همچنین بهره مندی از  تجهیزات و ماشین آلات در اختیار، این امکان را فراهم آورده که بخش مهمی از فعالیتها نگهداری علاوه بر استفاده از ظرفیت پیمانکاران و با استفاده از توان فنی پرسنل و تجهیزات امانی اداره اجرایی شود.

وی در در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی رانندگان محترم درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب مقررات ایمنی، همکاری لازم با مجریان طرحهای عمران جاده ای را داشته باشند.