شناسهٔ خبر: 98615 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال تاکنون صورت پذیرفت؛

انجام بیش از ۸۶ کیلومتر عملیات آسفالت در جاده‌های چهارمحال و بختیاری

انجام بیش از 86 کیلومتر عملیات آسفالت در جاده‌های چهارمحال و بختیاری سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۸۶ کیلومتر از جاده‌های استان آسفالت شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، حسین مالکی سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون  ۸۶ کیلومتر از جاده های استان آسفالت حفاظتی و روکش شده اند.

مالکی افزود: به منظور بالا بردن سطح ایمنی راه ها  ۶۱ کیلومتر عملیات آسفالت حفاظتی (فوگسیل)، ۶.۵ کیلومتر چیپ سیل و ۱۸.۹ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است.

وی ادامه داد: راهداران با تلاش شبانه‌روزی خود قسمتهای آسیب دیده در مسیرهای اصلی، شریانی، فرعی و روستایی سراسر محورهای استان را با ۱۶۵۷ تن آسفالت لکه گیری نمودند.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: ایمن سازی محورهای استان به منظور کاهش تلفات و تصادفات جاده ای یکی از اقدامات مهم این اداره کل می باشد که روزانه توسط راهداران زحمت‌کش و پرتلاش انجام می‌پذیرد تا مردم عزیز استان سفرهای ایمن و بی خطری را در راه های این استان تجربه کنند.

برچسب‌ها: