شناسهٔ خبر: 98620 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال تاکنون صورت پذیرفت؛

انجام بیش از ۷۱۷ کیلومتر خط‌کشی در جاده‌های استان چهارمحال و بختیاری

انجام بیش از 717 کیلومتر خط‌کشی در جاده‌های چهارمحال و بختیاری رئیس اداره ایمنی و حریم راه راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۷۱۷ کیلومتر از جاده‌های استان خط کشی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، فریدون پیشکار رئیس اداره ایمنی و حریم راه راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون در محورهای استان ۷۱۷ کیلومتر خط کشی انجام و تعداد ۱۹۷۷ عدد تابلوی اخطاری و انتظامی تهیه و  نصب شده است.

پیشکار افزود: به منظور آشکارسازی و بالا بردن سطح ایمنی راه ها تعداد ۳۹۶ عدد چراغ چشمک زن نیز در محورهای استان نصب شد.
وی ادامه داد: راهداران با تلاش شبانه‌روزی خود ۱۶۲ کیلومتر از راه‌های استان را اصلاح، ایمن سازی و عملیات شیب شیروانی انجام دادند، همچنین جهت ایمن سازی نصب ۸۸ عدد گاردریل در نقاط پرتگاهی و اجرای محافظ خاکی و ۷.۶۰ کیلومتر ارتقاء حفاظ ایمنی راهها انجام شد.

وی تهیه و نصب ۱۹۷۷ عدد تابلو جدید ، تعمیر و نگهداری ۷۸۰ عدد تابلو و همچنین شستشوی ۱۹۶۰ عدد تابلو و علائم در محورهای استان را از دیگر اقدامات راهداران در امسال عنوان کرد.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: ایمن سازی محورهای استان یکی از اقدامات مهم این اداره کل می باشد.