شناسهٔ خبر: 98761 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

خلیل محبت خواه هفته نیروی انتظامی را به پرسنل ناجا و همچنین نیروهای یگان حفاظت اراضی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پیامی گفت: هفته نیروی انتظامی یاد آور دلاوری ها ، ایثار و فداکاری های مجموعه پرسنل شجاع نیروی انتظامی در عرصه های مختلف و وعده گاه تجلی یکسال خدمت و تلاش صادقانه فرزندان ملت بزرگ ایران در سازمان خدوم ناجا است.

بدون شك، پيشرفت، تعالي و نيل به توسعه همه جانبه و پايدار، بستري امن، سالم و با آرامش را طلب مي‌كند تا در سايه اين امنيت، فعاليت‌ها با قدرت و سرعت بيشتري شتاب گيرد و برقراري نظم و امنيت اجتماعي تنها در اثر زحمات مخلصانه همه اين عزيزان واقعيت پيدا مي‌كند.

پيشرفت، تعالي، توسعه و شكوفايي در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي، فرهنگي، علمي و اجتماعي تنها با زيربنا قراردادن امنيت كلي جامعه محقق مي‌شود و در اين ميان نيرو‌هاي خدمتگزار انتظامي در برقراري اين امنيت پايدار، محوري‌ترين و حياتي‌ترين نقش را بر عهده دارند.


دلاورمردان نيروي انتظامي جمهوري اسلامي با مجاهدت‌هاي مستمر خود، بستر امن زندگي و امنيت پايدار در ايران اسلامي را براي كار و فعاليت ملت ايران در جهت رشد و توسعه فراهم ساخته و تبديل به مأمن امن آحاد جامعه و لنگرگاه ايجاد ثبات و آرامش در درون مرزهاي اين سرزمين پرافتخار شده‌اند.

در اینجا برخود وظیفه می دانم از تلاشهای یگان حفاظت اراضی کشور و استان تهران کمال تشکر را داشته باشم. به حق این عزیزان با نظارت و رصد شبانه روزی خود در صیانت از اراضی ملی و جلوگیری از دست درازی سودجویان و زمین خواران  و صیانت از انفال و حفظ حقوق بیت المال تلاش بی وقفه ای دارند.