شناسهٔ خبر: 98765 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسكن وساختمان راه وشهرسازی استان اعلام کرد:

پرداخت ۲۰۷ ميليارد ریال وام وديعه مسكن دراستان خراسان جنوبی

حسن عليزاده.JPG معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: با توجه به اعتبار مصوب ۷۳۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریالی برای وام ودیعه مسکن در استان خراسان جنوبی ، تاکنون ۲۰۷ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش پايگاه خبری  وزارت راه وشهرسازی  (خراسان جنوبی ) حسن عليزاده گفت: در مرحله دوم ثبت‌نام وام ودیعه مسکن در سامانه جامع هفت هزار و ۹۲ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد سه هزار و ۶۷۹ نفر حایز شرایط هستندوتاکنون هزار و ۷۰۹ نفر متقاضی وام ودیعه مسکن در استان درخواست خود را ارائه و تعیین شعبه نیز کرده‌اند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: از این تعداد برای هزار و ۱۶۵ نفر پرونده تشکیل شده است و تا پایان شهریور امسال ۸۳۲ نفر وام ودیعه مسکن را دریافت کرده‌اند.

وی دلیل کندی در پرداخت وام را ابلاغ نشدن وام تخصیصی استان به بانک‌های عامل عنوان کرد و افزود: با رایزنی‌ها و مکاتباتی که انجام شده امیدواریم این مشکل رفع و کل سهمیه استان تخصیص و ابلاغ شود.

علیزاده اظهار داشت: باتوجه به رکود برخی کسب و کارها بر اثر شیوع ویروس کرونا برخی مستاجران با مشکل روبه‌رو شدند که دولت مصوبه‌ای مبنی بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به این قشر تصویب کرد.