شناسهٔ خبر: 98768 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) خبر داد:

برگزاری جلسه شورای تامین مسکن استان به ریاست مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان

0F443F18-538C-42E1-911F-2FF12B6B4B3E.jpeg مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) خبر داد: جلسه شورای تامین مسکن استان سیستان و بلوچستان به ریاست استاندار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر) جلسه شورای تامین مسکن استان به ریاست حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران کل راه و شهرسازی جنوب و شمال استان و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا برگزار شد.

حمزه امیریان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان (ایرانشهر) با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در جلسه مذکور ابتدا آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای استان بررسی و تصمیمات لازم جهت تسریع در اجرای طرح اتخاذ گردید.
وی با اشاره به برنامه دولت مبنی بر ساخت یک میلیون مسکن در سال بیان داشت: سپس بنا به دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، کلیات طرح جهش تولید مسکن جهت تحقق آن در استان‌ها بررسی و در خصوص موانع اجرایی طرح بحث و گفتگو شد.
حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در پایان جلسه اظهار داشت: تولید مسکن، محوری ترین برنامه دولت سیزدهم است و تمام دستگاه های اجرایی استان موظف اند با ادارات کل راه و شهرسازی استان جهت تسریع در اجرای طرح هماهنگ باشند.