شناسهٔ خبر: 98899 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون مرکز مدیریت راه های کشور از تجهیزات هوشمند جاده ای خراسان شمالی

بازدید مهندس مخبر معاون مرکز مدیریت راه های کشور در سفر دو روزه به خراسان شمالی از تجهیزات هوشمند جاده ای این استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مخبر در سفر به این استان مشکلات و درخواست ها در زمینه ارتقای تجهیزات هوشمند جاده ای را مورد بررسی قرار داد.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در این باره گفت: تامین یک دستگاه تابلوهای پیام متغیر و ارتقای این تجهیزات همچنین تامین پنج دستگاه دوربین ثبت تخلف از جمله تجهیزات مورد نیاز استان در زمینه تکمیل شبکه هوشمند است که در این سفر مطرح شد.

بهزادنیا اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای تامین ۲ دستگاه دوربین نظارت تصویری تامین شده است که در جاده های استان نصب و راه اندازی می شود.

بر اساس این گزارش مخبر در سفر به این استان از اقدامات انجام شده در زمینه نصب و راه اندازی تابلوهای پیام متغیر، سامانه تردد شمار، سامانه توزین در حال حرکت و سایر تجهیزات هوشمند جاده ای بازید کرد.

دراین سفر یک روزه، پوریا علیمردانی، رییس کارگروه تجهیزات هوشمند سازی، مخبر را همراهی کرد.

در خراسان شمالی ۵۱ دستگاه ترد شمار نصب شده در سطح جاده های استان، تردد خودروها را مخابره می کنند.

در محورهای این استان ۶ دستگاه تابلو پیام متغیر، یک سامانه توزین در حال حرکت، ۲۳ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۲۲ دستگاه دوربین ثبت تخلفات جاده ای نصب شده است.