شناسهٔ خبر: 99010 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی راهداری لرستان خبر داد:

پروژه ساخت پاسگاه پلیس راه ازنا_شازند به مناقصه می‌رود

مصطفی ملکی صادقی معاون فنی راهداری لرستان.jpg با تفویض اختیار رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به استان، پروژه احداث ساختمان پلیس راه ازنا_شازند به مناقصه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با توجه به اهمیت ایمنی تردد در محور چهارخطه ازنا-شازند و ضرورت تسریع در استقرار پلیس راه در این محور، از سال گذشته پیگیری‌های لازم برای صدور مجوز و احداث ساختمان و محوطه پاسگاه پلیس راه ازنا-شازند در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در این راستا با تهیه نقشه‌های زمین شناسی نسبت به جانمایی محل مورد نظر اقدام گردید که درنهایت هفته گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تفویض اختیار برگزاری مناقصه به مدیرکل و معاون فنی استان، خواستار تسریع در روند عملیاتی شدن این پروژه با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه گردید.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه تمام مراحل تملک زمین، مطالعات ژئوتکنیک و برآورد اعتبار پروژه انجام شده است، اظهار داشت: تمام تلاش خود را خواهیم نمود تا این پروژه که نقش مهمی در حمل و نقل ایمن و آرامش خاطر کاربران جاده‌ای دارد، هرچه سریع‌تر عملیاتی شده و به بهره‌برداری برسد.