شناسهٔ خبر: 99102 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان انجام شد

انتصاب سرپرست جدید معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان

معارفه معاون راهداری استان هرمزگان آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، فرمانده پلیس راه هرمزگان و جمعی از معاونین و روسای ادارات ستادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در آیین تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، با اشاره به اهمیت توجه به وضعیت راه ها گفت: حفظ و نگهداری راه ها یکی از وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است و باید بر اساس برنامه ریزی و هدف گذاری بر اساس مدل توسعه در دستور کار جدی قرار گیرد.

یوسف عابدینی با تشکر از تلاشهای میرداد میردادی در طول دوران تصدی معاونت حوزه راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ابراز داشت: ایشان از مدیران توانمند مجموعه راهداری استان هستند که با انتخاب اعضای محترم شورای شهر قشم به عنوان شهردار جدید شهرستان قشم معرفی شده اند و برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت دارم.

عابدینی در ادامه عنوان نمود علیرضا محمدی با توجه به سوابق و تجربه اجرایی برای وی در سمت جدید معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است در این مراسم از خدمات میرداد میردادی در طول دوران تصدی تقدیر به عمل آمد و علیرضا محمدی به عنوان سرپرست جدید حوزه معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای معرفی گردید.