شناسهٔ خبر: 99150 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان:

ایمن‌سازی شیب شیروانی حاشیه ۲۸۵ کیلومتر از راه‌های استان هرمزگان در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری

یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با اشاره به انجام خط کشی ۹۱۲ کیلومتر از سطح محورهای مواصلاتی استان گفت: شیب شیروانی حاشیه ۲۸۵ کیلومتر از راههای استان هرمزگان به صورت امانی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ایمن سازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، یوسف عابدینی بر اهمیت ایمن سازی حریم و حاشیه جاده ها در کاهش تصادفات جاده‌ای تأکید کرد و گفت: امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده‌ای بسیار مهم می باشد.

وی خاطر نشان کرد: شیب شیروانی حاشیه ۲۸۵ کیلومتر از راه‌های استان به صورت امانی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از ابتدای سال جاری تا شهریور ایمن سازی شده است.

عابدینی افزود: علاوه بر اتمام عملیات خط کشی ۹۱۳ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سطح استان در شش ماهه نخست سال، چهار هزار و ۵۲۰ عدد علائم ایمنی اخطاری، انتظامی، مسیرنما و... نیز تهیه و در بازه زمانی مذکور در جاده‌ها نصب گردید.

یوسف عابدینی یادآور شد: حفظ و نگهداری راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است علی رغم محدودیت های اعتباری در استان با تکیه بر همت راهداران پرتلاش، در این مسیر گام های ارزنده ای برداشته شده است.