شناسهٔ خبر: 99288 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر مشاور ریاست سازمان راهداری در امور ایثارگران به خراسان شمالی انجام شد:

آیین تکریم و تجلیل تعدادی از رزمندگان و خانواده های معظم شهدا خراسان شمالی

تجلیل از ایثارگران آیین تکریم و تجلیل تعدادی از رزمندگان و خانواده های معظم شهدا خراسان شمالی با حضور مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور ایثارگران در این آیین از محمود سنگ سفیدی یکی از همکاران رزمنده دفاع مقدس به نمایندگی از همکاران ایثارگر این اداره کل با اهدا لوح از سوی مهندس امانی معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قدردانی کرد.

همچنین در بازدید از خانواده های شهدای استان از سه خانواده معظم شهید یارمحمد محمدزاده، شهید احمد حامدی و شهید یعقوب احمدی دیدار و از آنها با اهدای لوح تقدیر از طرف رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تقدیر شد.

رحیمیان در این دیدار، خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را توفیق بزرگ الهی و آنان را سرمایه‌ های اصلی نظام انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: صبر و ایثار خانواده های معظم شهیدان قابل تقدیر است، همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران و جانبازان مسئول هستیم.

مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: ما باید هرچه در توان داریم بکار بگیریم تا بتوانیم تا حدودی دین خود را به آنان اعلام کنیم البته سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم با تاکید بر اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران سرمایه های نظام اسلامی هستند گفت: بزرگداشت ایثارگران تکلیف همه است. تکریم از ایثارگران بهانه ای است تا صبر و استقامت شهدا، ایثارگران و خانواده های آنان در جامعه بویژه برای نسل جوان بازخوانی شود.