شناسهٔ خبر: 99300 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آشتیان:

عملیات اجرایی تکمیل تقاطع غیرهمسطح کردیجان کلید خورد

کردیجان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آشتیان از آغاز عملیات اجرایی بمنظور رفع نقطه پرحادثه در محور آشتیان -راهجرد با احداث تقاطع غیر همسطح کردیجان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(استان مرکزی) ، صابر حسنی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آشتیان گفت: تقاطع کردیجان واقع در کیلومتر ۱۶ محور آشتیان - راهجرد بعنوان یکی از نقاط پرحادثه استان در شهرستان آشتیان است که تکمیل آن در اولویت برنامه‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان قرار گرفته است.

وی افزود: از ابتدای مهر ماه امسال با تلاش مضاعف ۱۲ نفر راهدار و بکارگیری ۱۰ دستگاه ماشین آلات راهداری روند اجرایی پروژه بصورت امانی شروع شده و امید آن می‌رود با اتمام فاز نهایی یکی دیگر از نقاط پرحادثه استان مرکزی اصلاح و ایمن شود.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آشتیان اظهار داشت: اقدامات مورد نیاز برای تکمیل پروژه شامل، خاکبرداری و خاکریزی، احداث رمپ و لوپ ها، اجرای عملیات زیر سازی شامل اساس و زیر اساس به طول دو کیلومتر، اجرای دو دستگاه پل لوله ای آبرو به طول حدود ۳۰ متر، اجرای دو لایه آسفالت بیندر و توپکا به قطر ۱۰ سانتیمتر در دو کیلومتر و در انتها نصب تابلو و علایم ایمنی، خط کشی و اجرای روشنایی و... جهت ایمن سازی محدوده زیرگذر است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای مهر ماه سال جاری اقداماتی شامل: حفاری و جابجایی لوله گاز انجام شده و عملیات خاکبرداری و خاکریزی و احداث رمپ و لوپ ها و اجرای عملیات زیر سازی بصورت امانی توسط اداره راهداری شهرستان آشتیان در دست اجرا قرار دارد.