شناسهٔ خبر: 99459 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز

3090-1400-968.jpg استاندار آذربایجان شرقی از عملیات اجرایی راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز و ایستگاه راه‌آهن خاوران بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این پروژه قرار گرفت.

به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان شرقی ، زین العابدین رضوی خرم در نخستین ساعات کاری خود به همراه معاون عمرانی استاندار در ایستگاه راه‌آهن خاوران حضور یافت و در گفت‌وگو با پیمانکاران پروژه، روند پیشرفت فیزیکی و مسائل و مشکلات آن را بررسی کرد.

وی در حاشیه این بازدید، گفت: راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز از پروژه‌های مهم و ملی است که متأسفانه مدت زیادی از شروع آن می‌گذرد و از نظر مالی و زمانی از برنامه زمان‌بندی عقب است.

رضوی خرم با تأکید بر پیگیری‌های جدی برای تأمین اعتبار این پروژه، گفت: با همتی که در پیمانکاران پروژه دیدم امیدوارم تا پایان سال بتوانیم از این مسیر و ایستگاه راه‌آهن خاوران بهره‌برداری کنیم.

طبق اعلام نماینده شرکت ساخت در استان ، عملیات اجرایی ایستگاه راه‌آهن خاوران به‌طور کامل به اتمام رسیده و با نصب تجهیزات مورد نیاز، تا یک ماه آینده قابل بهره‌برداری است.

بگفته وی زیرسازی، روسازی و ریل‌گذاری مسیر ایستگاه خاوران تا ایستگاه ائل‌گلی نیز همزمان انجام می‌شود که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز، عملیات اجرایی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.