شناسهٔ خبر: 99542 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

با آمادگی کامل به استقبال فصل سرما می رویم

مازندران مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در جلسه پنجمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل مازندران اظهار داشت:با توجه به کاهش دما و وجود توده هوای سرد در استان در طول روزهای اخیر ، با آمادگی کامل به استقبال فصل سرما می رویم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (مازندران)، عباسعلی نجفی با اشاره به در پیش بودن فصل سرما، عنوان کرد: در حال حاضر ۳۳ اکيپ راهداري در قالب ۲۵۰ ماشين و ۳۵۰ راهدار در محورهاي مواصلاتي استان مستقرو در حالت آماده باش هستند.

وی آسايش و آرامش در جاده ها را حاصل تلاش و كوشش راهداران برشمرد و گفت: طول محورهاي برفگير مازندران ۳۷۰۰ کيلومتر با ۱۳ گردنه به طول ۷۰۰ کیلومتر است که این اداره کل ۲۲ راهدارخانه را در محورهاي مواصلاتي استان تجهيز نموده و آماده گی کامل برای سرويس دهي به مسافران و در راه ماندگان را دارد.

وی ادامه داد: اين اداره كل به منظور حفظ ايمنی جاده ها و تردد روان وسايل نقليه و جلوگيري از بروز سوانح رانندگي با كليه امكانات  و اكيپ هاي راهداري خود آمادگي كامل براي عمليات راهداري را دارد.

 نجفی ضمن اشاره به این مطلب که در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد در آنها برقرار است ، خاطر نشان ساخت: با توجه به كاهش دما در سطح محورهاي كوهستاني به كليه رانندگاني كه قصد تردد از محورهاي كوهستاني را دارند توصيه مي شود ضمن رعايت قوانين و مقرارت ، تجهيزات و امكانات ايمني را همراه داشته باشند.

گفتنی است : مسافرين و رانندگان محترم مي‌توانند جهت كسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهاي استان و كشور همچنين آگاهي از آخرين وضعيت راهها و انسدادها يا محدوديت‌هاي احتمالي تردد و شرايط جوي به سايت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و يا با تلفن گوياي ۱۴۱ تماس حاصل فرمايند.