شناسهٔ خبر: 99628 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد: 

تعمیر ۱۹۹ عدد نرده حفاظ و قرنیز در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی تا پایان نیمه نخست امسال

تعمیرات راهداری آذربایجان غربی  معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از تعمیر ۱۹۹ عدد نرده حفاظ و قرنیز در جاده های استان با هدف ایمن سازی تا پایان نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، منصور نصرتی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام خبر فوق گفت : جهت اصلاح هندسی و افزایش زاویه دید و کاهش بروز تصادفات در این مدت بالغ بر ۱۰۲ کیلومتر ترانشه برداری در جاده های استان انجام گرفت.

وی گفت : تابلوهای علائم و ایمنی به مشابه زبان گویا و راهنمای کاربران جاده ای بوده و بر این اساس تا پایان شهریور ماه سال جاری بالغ بر ۳۷۰۰ عدد تابلو و علائم از سطح جاده های استان جمع آوری ، بازسازی و تعمیر شده و در همین مدت نزدیک به ۲۵۰۰ تابلو نیز نصب شده است.

این مقام مسئول از ایجاد ۱۲۳ مورد سرعتکاه ، ۵۸۰ عدد تعمیر و نصب چراغ های چشمک زن ، ۲۱۵ مورد تنقیه پل ، ۷۸۵ گشت تلفیقی با پلیس راه و انسداد ۸۶ مورد دسترسی های غیر مجاز به عنوان دیگر اقدامات معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در نیمه نخست سال جاری یاد کرد.