شناسهٔ خبر: 99872 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

توسعه بندر چابهار با همکاری کشورهای همسایه مدنظر قرار گیرد/ سازمان بنادر؛ در حوزه شاخص ها از شرایط مطلوبی برخوردار است

مراسم تکریم و معارفه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ضرورت دارد در مسیر تبدیل بنادر کشور به بنادر نسل سوم و چهارم حرکت کنیم، گفت: توسعه سواحل مکران برای کشور امری ضروری است و این مهم با همکاری کشورهای همسایه به سرانجام می رسد.

به گزارش پايگاه خبرى وزارت راه و شهرسازى، شهرام آدم نژاد در مراسم تکریم و معارفه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه انتصاب علی اکبر صفایی به سمت مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، از سوی وزیر راه و شهرسازی شایسته و قابل تقدیر است، اظهار داشت: خوشبختانه سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه شاخص ها از شرایط مطلوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد، در مسیر تبدیل بنادر کشور به بنادر نسل سوم و چهارم گام برداریم و در بخش لجستیکی شرایط مطلوب تری را رقم بزنیم، تصریح کرد: بنادر، مبادی ورودی و خروجی کالا هستند و در حوزه تجاری اهمیت قابل توجهی دارند. 

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، آدم نژاد با تاکید بر لزوم توسعه سواحل مکران، بیان کرد: پروژه توسعه بندر چابهار باید با همکاری کشورهای همسایه مدنظر قرار گیرد و باید بدانیم که رقبای جدی برای کشور در این زمینه وجود دارد.