شناسهٔ خبر: 99982 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور ۲۴ ساعته گشت های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه در راه‌ها

سید ابوالحسن علوی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه گفت: با هدف ارائه خدمات به موقع به کاربران جاده ای و ارتقاء ایمنی عبور و مرور در محورهای ارتباطی عوامل گشت راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه بصورت ۲۴ ساعته در راه‌ها حضور دارند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، سید ابوالحسن علوی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه گفت: با هدف ارائه خدمات به موقع به کاربران جاده ای و ارتقاء ایمنی عبور و مرور در محورهای ارتباطی عوامل گشت راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه  بصورت ۲۴ ساعته در راهها حضور دارند .

وی افزود : به دلیل وجود مراکز متعدد تجاری و انجام سفرهایی تجاری  به بندر گناوه ،محورهای ارتباطی منتهی به این شهر همواره شاهد تردد بالا و ترافیک خودروهای عبوری است که همین امر مسئولیت راهداری را در حفظ و نگهداری راهها و اراِیه  خدمات به مردم و مسافران صد چندان کرده است .

علوی تصریح کرد : دستگاه های تردد شمار آنلاین مرکز مدیریت راهها  استان در روزهای اخیر تردد بالایی را در محورهای بزرگراهی این شهرستان خصوصا محورخوزستان- دیلم – گناوه و بوشهر – برازجان – گناوه و همچنین محور ساحلی بوشهر – گناوه که از محورهای شریانی شهرستان نیز هستند ثبت نموده که پیشبینی می شود با توجه بهتر شدن هوا افزایش پیدا کند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناوه تعامل مستمر با پلیس راه و انجام گشت های مشترک با این نیرو را بخشی از اقدامات این اداره برای ارتقائ ایمنی عبور و مرور در محورها برشمرد و گفت: تفاهم و تعامل خوبی با پلیس راه شهرستان گناوه برقرار شده و این دو مجموعه خدمتگذار در کنار هم و با انجام گشت های مشترک، ضمن کنترل ناوگان بار و مسافر برتردد و ترافیک راه‌ها نیز نظارت دارند .

وی بر ضرورت ارایه خدمات بهینه به مسافران و رانندگانی که در محورهای ارتباطی شهرستان تردد می کنند تاکید کرد و افزود : برای ارائه خدمت بهتر به مردم،نمازگزاران  و گردشگران داخلی  ، مجتمع های خدماتی رفاهی و بین راهی و جایگاه عرضه سوخت  واقع در محورهای ارتباطی شهرستان مرتب بوسیله گشت ها و کارشناسان راهداری و حمل و نقل جاده ای کنترل می‌شود.

علوی همچنین به انجام اقدامات طرح راهداری زمستانی در سطح این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت : تقریبا همه پلهای بزرگ و کوچک و ابنیه فنی در سطح شهرستان با استفاده از ماشین آلات راهداری لایروبی و تنقیه شده تا در فصل بارندگی مشکلی برای عبور روان  آبها و تردد مردم  در محورهای شهرستان بوجود نیاید.

وی گفت : در اجرای طرح راهداری زمستانی همچنین تعداد ۵۰ دهانه پل باکسی در منطقه آبگیر محور ساحلی بوشهر-گناوه که هرساله و در فصل بارندگی موجب قطع و انسداد مسیر می شد احداث و نصب می شود تا مشکل ابگرفتگی این محور برطرف یا به حداقل برسد .