شناسهٔ خبر: 57244 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیركل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد:

راه‌اندازی نرم‌افزار تلفن همراه سالنامه آماری سال ۹۶

حسین متولی حبیبی در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیرامون دسترسی آسان و لحظه‌ای هموطنان به آمار و اطلاعات سالنامه آماری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سال ۹۶، اپلیكیشن تلفن همراه این اطلاعات تهیه و در اختیار عموم علاقه‌مندان و كارشناسان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حسین متولی حبیبی مدیركل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان با بیان این خبر اظهار داشت: در حال حاضر نسخه اندروید اپلیكیشن بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به نشانی www.rmto.ir در بخش آمار و اطلاعات و ماركت بازار و نسخه IOS آن در ماركت سیبچه قابل دسترسی و بهره‌برداری می‌باشد.

مدیركل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات افزود: كاربر قادر به مشاهده آمار و اطلاعات مورد نظر خود به صورت لایه‌های فصلی، بخشی و فهرست جداول می‌باشد كه عناوین این فصل‌ها عبارتست از: خلاصه آمارهای مدیریتی، شبكه راه‌ها و تأسیسات آن، حمل‌ونقل كالا، حمل‌ونقل مسافر، حمل‌ونقل بین‌المللی، راهداری و ایمنی، برنامه‌ریزی و  حمل‌ونقل هوشمند و گزیده آمارهای استانها.

گفتنی است با نصب این نرم‌افزار به روی گوشی تلفن همراه در هر لحظه و هر مكان امكان دسترسی آسان و آزاد به این اطلاعات بدون نیاز به اینترنت وجود دارد

 

نظر شما