نمایش همه
  • بازدید ۱۳۹۹-۰۶-۰۱ ۲۰:۱۰

    مدیرکل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی:

    برای رونق مجتمع بندری انزلی برنامه ریزی مناسبی انجام شده است

    مدیرکل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی با تقدیر از اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان در راستای حمایت از پروژه های ملی استان گفت: پیگیری ها و برنامه ریزی های مناسب موجب رونق دوباره مجتمع بندری انزلی شده است.

  • مهدی میقانی ۱۳۹۹-۰۶-۰۱ ۱۰:۵۷

    افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در هفته دولت

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۱ پروژه عمرانی با اعتباری حدود ۶۶۵ میلیارد ریال در هفته دولت امسال خبرداد و گفت: این پروژه ها شامل ۹۶ پروژه افتتاحی با ۵۶۵ میلیارد ریال اعتبار و ۱۵ پروژه کلنگ زنی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال می شود.

  • جلسه پدافند غیر عامل1 ۱۳۹۹-۰۶-۰۱ ۱۰:۵۱

    بررسی مطالعات پدافند غیر عامل در محور همدان- رزن

    رئیس اداره مدیریت بحران و پدافندغیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از برگزاری دومین جلسه کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل با موضوع بررسی مطالعات پدافند غیر عامل محور همدان- رزن در محل سالن جلسات این اداره کل خبر داد.

  • مهندس نجفی ۱۳۹۹-۰۶-۰۱ ۱۰:۴۴

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بهره برداري از ۸۵ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در هفته دولت اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای

    بهره برداري از ۸۵ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در هفته دولت

    اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در راستاي اهداف و برنامه هاي خود در سال جاری و همچنين به منظورگراميداشت هفته دولت ، ۸۵ پروژه عمرانی را با هزينه اي بالغ بر ۸۲۰ ميليارد ريال آغاز به کار و مورد افتتاح قرار خواهد داد.