-
۱۴۰۰-۱۲-۲۴ ۱۱:۰۵
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی خبر داد؛
تحقق حداکثری درخواستهای مراجعه کنندگان به میز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در سفرهای استانی/ برخورد جدی با مدیرانی که دغدغه مردم را جدی نمیگیرند/ کسب رتبه برتر میز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی در سفرهای اخیر استانی
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت: رفع معضلات مردم باید دغدغه اصلی مدیران باشد و اگر دغدغهشان رفع مشکلات نباشد، با آنان با جدیت برخورد میشود.