نمایش همه
  • ببینید | بازدید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی به مناسبت هفته خبرنگار از مجموعه رسانه ای خبرفوری و اخبار مشهد ۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۴:۳۰

    مدیر کل راه و شهرسازی استان:

    واحدهای مسکونی خراسان رضوی به ۱۸۰ هزار واحد می‌رسد

    مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: ۱۵۵ هزار و ۵۱۴ واحد مسکونی در استان در مرحله اجرا است که این تعداد به ۱۸۰ هزار واحد خواهد رسید.

  • بازدید ۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۲:۴۶

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

    چاره حل مشکل مسکن و واگذاری زمین در همدان ساخت و ساز در شهر جدید اکباتان است

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان همدان گفت: در آغاز به کار دولت سیزدهم مشکلات زیادی برای تامین زمین داشتیم اما امروز بسیاری از این مشکلات حل شده است.

  • محمد آیینی ۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۱۲:۰۱

    مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری:

    ۱۰ هزار و ۴۷۷ واحد نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی به بهره‌برداری رسید

    واگذاری ۱۹۷۸۰ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن 

    مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از بهره‌برداری ۱۰ هزار و ۴۷۷ واحد نهضت ملی مسکن و واگذاری ۱۹۷۸۰ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی هم‌زمان با سفر سرپرست ریاست‌جمهوری به استان خبر داد.

  • شهر تهران ۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۹:۴۶

    معاونت مسکن و ساختمان در گزارشی تشریح کرد؛

    ساماندهی بازار مسکن، زمین و اجاره در دولت سیزدهم

    دولت سیزدهم با مجموعه سیاستگذاری‌ها و اقداماتی از جمله ایجاد سامانه ثبت رایگان قرارداد موجر و مستاجر تحت‌عنوان سامانه خودنویس، تکمیل و به‌روز رسانی سامانه ملی املاک و اسکان، اخذ مالیات از خانه‌های خالی، تشکیل دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان‌ها، ساماندهی و مدیریت سکوهای انتشار آگهی املاک مسکونی و پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به ساماندهی بازار مسکن، زمین و اجاره همت گمارد.

  • نشست ۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۹:۲۴

    در دیدار نماینده مردم خوی و شهردار این شهر با معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح شد؛

    ضرورت چند برابری نوسازی مسکن در مناطق زلزله خیز

    مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در دیدار با نماینده مردم خوی و شهردار و اعضای شورای شهر خوی بر اهمیت نوسازی در مناطق زلزله خیز آن شهرتاکید کرد.