شناسهٔ خبر: 119684 - سرویس جاده‌ای

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

اختصاص ۲۰۰میلیارد تومان برای ایمن سازی پروژه کمربندی پاکدشت/فعالیت بیش از ۹ هزار دستگاه ماشین آلات در طرح راهداری زمستانی ۱۴۰۱

برف روبی اختصاص ۲۰۰میلیارد تومان برای ایمن سازی پروژه کمربندی پاکدشت و فعالیت بیش از ۹ هزار دستگاه ماشین آلات در طرح راهداری زمستانی ۱۴۰۱ از مهم‌ترین اخبار حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

اختصاص ۲۰۰میلیارد تومان برای ایمن سازی پروژه کمربندی پاکدشت

رئیس جمهور به همراه وزیر راه و شهرسازی با حضور در شهرستان پاکدشت از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها و مشکلات این شهرستان قرار گرفتند.

تردد عادی مرزی بین کشور ایران و ترکمنستان پس از ۳۲ ماه وقفه برقرار شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با ورود یک دستگاه ناوگان ترکمنستانی در روز چهارشنبه به پایانه مرزی اینچه برون،تردد مرزی بین کشور ایران و ترکمنستان از طریق این پایانه پس از قریب به ۳۲ ماه وقفه به صورت عادی برقرار شد.

سرمایه‌گذاری دو سر سود بخش خصوصی خارجی و داخلی در حمل‌ونقل و ترانزیت ایران

معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی ایران را پل ارتباطی روسیه و آسیای میانه به آب‌های آزاد دنیا دانست و گفت: فعالیت اقتصادی بخش خصوصی و فعالان اقتصادی روسیه در ایران در حوزه‌های حمل‌ونقل، ترانزیت و لجستیک می‌تواند مزایای خوبی برای دو طرف در بر داشته باشد.

تعمیر اساسی ۱۵ پل بزرگ در محورهای مستعد وقوع سیلاب

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از استقرار ۳۸ اکیپ راهداری در محورهای استان البرز به منظور اجرای طرح راهداری زمستانی و تعمیر اساسی ۱۵ پل بزرگ در محورهای مستعد وقوع سیلاب خبر داد.

 استواری راهداری زمستانی امسال بر پیش بینی، برنامه‌ریزی و آمادگی برای بارش‌ها

در نشست هم اندیشی استان‌های رینگ اول راهداری زمستانی ضرورت تشریح دستورالعمل‌های ابلاغی راهداری زمستانی به روسای ادارات و استواری راهداری زمستانی امسال بر پیش بینی، برنامه‌ریزی و آمادگی برای بارش‌ها مطرح شد.

آماده‌باش ۴۵۰ راهدار استان اردبیل به منظور اجرای طرح راهداری زمستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آماده‌باش ۴۵۰ پرسنل راهداری به منظور اجرای طرح راهداری زمستانی در استان اردبیل و پیش‌بینی ۴۰ هزار تن ماسه و نمک برای این استان خبر داد.

فعالیت بیش از ۹ هزار دستگاه ماشین آلات در طرح راهداری زمستانی ۱۴۰۱ / شروع طرح از ابتدای آذرماه

مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز طرح راهداری زمستانی از یکم آذرماه و فعالیت بیش از ۹ هزار دستگاه ماشین آلات در این طرح خبر داد.