شناسهٔ خبر: 122063 - سرویس هوایی

حمل و نقل هوایی در هفته ای که گذشت؛

صدور مجوز برقراری پرواز عتبات عالیات از فرودگاه اراک/عملیات وارسی پروازی سامانه ILS/DME در فرودگاه شهدای گرگان

فرودگاه اراک از اخبار مهم حمل و نقل هوایی می‌توان به صدور مجوز برقراری پرواز عتبات عالیات از فرودگاه اراک و عملیات وارسی پروازی سامانه ILS/DME در فرودگاه شهدای گرگان اشاره کرد

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخباری که در هفته گذشته در حوزه حمل و نقل هوایی به وقوع پیوست، به شرح زیر است:

مجوز برقراری پرواز عتبات عالیات از فرودگاه اراک صادر شد

با پیگیری‌های  محمد حسن آصفری، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی و رحیم حسین‌نسب مدیر فرودگاه شهدای اراک، مجوز برقراری پرواز به فرودگاه نجف اشرف از اواسط دی‌ماه توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور صادرشد.

عملیات وارسی پروازی سامانه ILS/DME در فرودگاه شهدای گرگان

عملیات وارسی پروازی سامانه  ILS/DME در فرودگاه شهدای گرگان انجام شد.

این عملیات در فرودگاه گرگان طی یک روز با تلاش متخصصان پروازی فلایت‌چک  و با همکاری متخصصان الکترونیک هواپیمایی (ATSEP) اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان صورت پذیرفت.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) پاسخگوی سوالات شهروندان است

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) روز شنبه ۲۶ آذر به مناسبت هفته حمل و نقل پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم در این حوزه است.

حضور شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از ۲۷ تا ۲۹ آذر سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) با حمایت وزارت راه و شهرسازی، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

پاسخ‌گویی تلفنی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

در راستای طرح تکریم و بررسی مسایل و مشکلات مردمی، طبق هماهنگی صورت گرفته از سوی مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به صورت تلفنی پاسخگوی سؤالات، ابهامات و شنوای  نظرات مردم، خواسته‌ها، مسائل و مشکلات آنان خواهد بود.

دوره آموزشی کارشناسان هسته گزینش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد

دوره آموزشی کارشناسان هسته گزینش شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، به میزبانی  فرودگاه شیراز آغاز شد.

مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی صبح امروز سه شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور مدیرکل و کارشناسان هسته گزینش و مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس  برگزار شد.

جلسه هم‌اندیشی مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در امور ایثارگران با کارکنان ایثارگر فرودگاه اصفهان 

مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در امور ایثارگران در چهارمین سفر استانی خود با ایثارگران فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

فرودگاه بین‌المللی گرگان بالاترین میزان رشد در شاخص‌های عمومی و اختصاصی را در بین فرودگاه‌های کشور کسب کرد

فرودگاه بین المللی شهدای گرگان در ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی فرودگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۰ جایگاه دوم کشور و در میزان رشد امتیاز نسبت به سال قبل حائز مقام نخست شد.

پاسخگویی مدیر کل منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت فرودگاه ها به کارکنان

مدیرکل منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور در برنامه مهمان هفته ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، بیست و سوم آذر ماه پاسخگوی کارکنان بود.