شناسهٔ خبر: 121920 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته حمل و نقل؛

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) پاسخگوی سوالات شهروندان است

سعید چلندری سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) روز شنبه ۲۶ آذر به مناسبت هفته حمل و نقل پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  طبق هماهنگی‌های انجام شده از سوی مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، با هدف تکریم و بررسی مسایل و مشکلات مردمی،  سعید چلندری سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به صورت تلفنی پاسخگوی تقاضاها، درخواست‌ها و پی‌گیری پیشنهادات و نظرات مردم خواهد بود.

شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر روز شنبه  ۲۶ آذرماه ۱۴۰۱  طریق شماره تلفن ۵۵۶۷۷۶۱۳  به صورت تلفنی با سعید چلندری سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)  تماس گرفته و مشکلات و مسائل و نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

یادآور می‌شود در آذر ماه سال ۱۳۶۲، کالاهای اساسی در بنادر انباشته شده بود که در پی آن حضرت امام خمینی (ره) با صدور پیامی، از کامیون داران درخواست کرد تا به بنادر جنوبی رفته و در انتقال کالاها به سراسر کشور مشارکت داشته باشند. به دنبال این پیام، کامیون‌داران از سراسر کشور در بنادر حاضر شدند و کالاهای اساسی را به استان‌های کشور منتقل کردند.

در سال ۱۳۷۶، به پیشنهاد وزارت راه و ترابری سابق ۲۶ آذر از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز ملی حمل و نقل انتخاب شد و هر ساله مردم با بزرگداشت این روز، جهاد و فداکاری کامیون‌داران و کارکنان بخش حمل ونقل کشور گرامی داشته می‌شود.