شناسهٔ خبر: 121802 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های استان گلستان:

فرودگاه بین‌المللی گرگان بالاترین میزان رشد در شاخص‌های عمومی و اختصاصی را در بین فرودگاه‌های کشور کسب کرد

متانت فرودگاه گرگان فرودگاه بین المللی شهدای گرگان در ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی فرودگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۰ جایگاه دوم کشور و در میزان رشد امتیاز نسبت به سال قبل حائز مقام نخست شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت زاه و شهرسازی  حنظله گرزین مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های استان گلستان گفت: فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان، بالاترین میزان رشد در شاخص‌های عمومی و اختصاصی را در بین فرودگاه‌های کشور کسب کرد.

گرزین با اشاره به اعلام‌ نتایج ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی فرودگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۰ اظهارکرد: رتبه‌بندی فرودگاه‌ها براساس امتیازات کسب‌شده براساس شاخص‌های عمومی، اختصاصی و مجموع این شاخص‌ها و درصد رشد نسبت به سال قبل اعلام شده که به طور کلی امتیازات فرودگاه‌های کشور به صورت میانگین ۱.۱۸ درصد در شاخص‌های عمومی و ۳.۳۵ درصد در شاخص‌های اختصاصی نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش یافته است.

وی افزود: فرودگاه‌ بین المللی شهدای گرگان بعد از بجنورد، بیشترین امتیاز را در شاخص‌های اختصاصی کسب کرده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های استان با اشاره به عملکرد موفق فرودگاه گرگان خاطرنشان کرد: براساس نتایج این ارزیابی، فرودگاه گرگان بالاترین میزان رشد امتیاز را نسبت به سال قبل در بین فرودگاه‌های کشور به دست آورده است.