شناسهٔ خبر: 95456 - سرویس هوایی

حمل و نقل هوایی در هفته‌ای که گذشت

رایزنی برای برقراری پرواز گرگان-استانبول/ پيشرفت ۴۹ درصدی دومين پروژه بزرگ فرودگاهی کشور/ افزایش و نوسازی ناوگان «هما» طی ۸ سال گذشته/ افزایش تحویل هواپیماهای ایرباس در ماه ژوئن 

هواپیما هما رایزنی برای برقراری پرواز گرگان-استانبول و پيشرفت ۴۹ درصدی دومين پروژه بزرگ فرودگاهی کشور از اهم اخبار در حوزه هوایی در هفته‌ گذشته هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخباری که در هفته‌ای که گذشت در حوزه هوایی به وقوع پیوست به شرح زیر است:

رایزنی برای برقراری پرواز گرگان-استانبول

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان از برنامه‌ریزی برای آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید ایمنی زمینی و آتش نشانی فرودگاه گرگان در سال جاری خبر داد.

پيشرفت ۴۹ درصدی دومين پروژه بزرگ فرودگاهی کشور 

مديرکل فرودگاه‌های کرمانشاه از پيشرفت ۴۹ درصدی پروژه بهسازی باند و توسعه عوامل پروازی فرودگاه کرمانشاه به عنوان یکی از پروژه‌های مهم فرودگاهی کشور خبر داد.

افزایش تحویل هواپیماهای ایرباس در ماه ژوئن 

داده‌های منتشر شده توسط ایرباس نشان می‌دهد تعداد تحویل هواپیما به مشتریان توسط این شرکت در ماه ژوئن رشد چشمگیری داشته است.

معرفی فرودگاه‌های برتر در کیفیت خدمت رسانی 

مدیر راهبری مرکز ایمنی، عملیات اضطراری و نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی نتیجه رتبه‌بندی فرودگاه‌های کشور در زمینه کیفیت ارایه خدمات فرودگاهی در سه ماه آغازین سال جاری را اعلام کرد.

افزایش و نوسازی ناوگان «هما» طی ۸ سال گذشته

اطلاعات منتشر شده در کتاب ۸ ساله وزارت راه و شهرسازی نشان می‌دهد ایران‌ایر در ۸ سال گذشته توانسته است ناوگان و شبکه پروازی خود را گسترش دهد.

انجام مطالعات میدانی راه ها و باند فرودگاه های کشور به روش نفوذ دینامیکی مخروط(DCP)

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت  آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای انجام مطالعات میدانی راه‌ها و باند فرودگاه‌ها از توانمندی روش نفوذ دینامیکی مخروط (DCP) استفاده می‌کند.

فروش اراضی فرودگاه امام توسط اشخاص ثالث فاقد وجاهت قانونی است 

مدیرکل دفترامور حقوقی و املاک شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: درج آگهی‌های متعدد فروش اراضی متعلق در فضای مجازی و غیر آن توسط اشخاص ثالث، فاقد وجاهت قانونی بوده و در صورت انعقاد هر گونه قرارداد پرداخت وجهی نسبت به این اراضی، اشخاص متضرر شده و این شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال این معاملات ندارد.