شناسهٔ خبر: 95324 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه های کرمانشاه خبر داد

پيشرفت ۴۹ درصدی دومين پروژه بزرگ فرودگاهی کشور

فرودگاه کرمانشاه مديرکل فرودگاه‌های کرمانشاه از پيشرفت ۴۹ درصدی پروژه بهسازی باند و توسعه عوامل پروازی فرودگاه کرمانشاه به عنوان یکی از پروژه‌های مهم فرودگاهی کشور خبر داد.

مجتبی بیاتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: پروژه بهسازی باند و توسعه عوامل پروازی فرودگاه کرمانشاه با سرمایه‌گذاری اولیه ۸۰۰ میلیارد ریال سال ۹۶ شروع شده و به پیشرفت فیزیکی حدود ۴۹ درصدی رسیده است.

مدیرکل فرودگاه های کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای تکمیل این پروژه در سال جاری گفت: این طرح شامل عملیاتی کردن باند جدید، ادامه بهسازی باند قدیم و بهسازی و توسعه اپرون از چهار به هشت استند است.

وی با بیان اینکه اهداف و برنامه های اداره کل فرودگاه های کرمانشاه منطبق با راهبردها و خط مشی های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و بر مبنای سیاست های ابلاغی تدوین شده است، افزود: در این راستا تکریم ارباب رجوع، رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا و نیز صرفه جویی و پرهیز از مصارف غیر ضروری را سرلوحه قرار داده ایم.

بیاتی همچنین از برنامه ریزی برای راه اندازی پرواز در مسیر رامسر یا ساری و نیز اصفهان خبر داد و گفت: همچنین برای راه اندازی پرواز در مسیرهای استانبول، نجف، دوبی و اربیل عراق برنامه ریزی کرده ایم.