شناسهٔ خبر: 100032 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

رتبه دوم کشوری مشارکت در انتخابات نظام مهندسی با هم اندیشی مهندسان استان محقق شد

عطاء اله اکبری.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: هم اندیشی فعالانه و هم سویی همراه با رقابت آگاهانه مهندسان استان باعث کسب رتبه دوم کشوری مشارکت در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی طی سالجاری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاءاله اکبری در آیین‌ تکریم و معارفه اعضای هیئت مدیره دوره های هشتم و نهم سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان استان سيستان و بلوچستان اظهار داشت: در حال حاضر با وجود همه محدودیت های منابع مالی اقدامات‌ گسترده ای در حوزه راه و ساختمان استان توسط این اداره کل در حال انجام است که اشتغال قابل توجهی را به همراه داشته است.
وی با اشاره به اهمیت طرح جهش تولید مسکن گفت: در طرح عظیم جهش مسکن که بزودی بعد از ابلاغ دستور العمل ها در استان اجرایی خواهد شد نیازمند مدیریت اصولی،علمی و فنی نظام مهندسی ساختمان استان هستیم تا واحدهای مسکونی با بهترین کیفیت ساخته و تحویل هم استانی های گرامی شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مهندسان برنامه‌ریزان، طراحان و سازندگان زیرساخت‌ها هستند، گفت: مهندسان نقش بسیار اساسی در هویت بخشی، استحکام، ایمنی و پایداری پروژه ها راه و ساختمان استان دارند.
گفتنی است مدیر کل راه شهرسازی سیستان و بلوچستان در این مراسم‌ ضمن قدردانی از زحمات و همکاری های کم نظیر هئیت مدیره قبلی سازمان نظام مهندسی استان اعتبار نامه ۹ نفر منتخب هيئت مدیره دوره نهم‌ نظام مهندسی ساختمان استان را به آنان اعطا نمود.