شناسهٔ خبر: 100059 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد:

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج، کرج-تهران و شهریار-تهران / بارش برف و باران در محورهای ۱۲ استان

سفر ترافیک جاده کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در آزادراه قزوین به سمت کرج از استاندارد تا پل فردیس ترافیک سنگین گزارش شده است.

حمیدرضا فرامرزی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی در تشریح وضعیت راه‌های کشور توضیح داد: علاوه‌بر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین به سمت کرج، در آزادراه کرج-تهران محدوده پل کلاک و در محور شهریار-تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از نظر جوی نیز بارش برف و باران در محورهای استان‌های قزوین، البرز، مازندران، تهران و اصفهان بارش برف و باران داریم، افزود: در استان‌های زنجان، همدان، مرکزی، قم، گیلان، چهارمحال و بختیاری و یزد هم بارش باران داریم.

فرامرزی با اظهار اینکه در محورهای چالوس و هراز بارش برف و باران را شاهد هستیم، تصریح کرد: در محور فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و قزوین و رشت نیز بارش باران داریم.

به‌گفته کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها، انسداد جدیدی که مرتبط با شرایط جوی کنونی باشد در راه‌ها گزارش نشده است.

فرامرزی همچنین توصیه کرد: افرادی که قصد تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر را دارند حتما جوانب احتیاط را رعایت کرده و تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند تا به مشکل برنخورند.